FusionBreak by Fuze Tea

W lipcu przestrzeń Weranda Home stała się tłem dla wyjątkowego wydarzenia FusionBreak, które zrealizowaliśmy wspólnie z zaprzyjaźnioną agencją Albedo Marketing dla marki Fuze Tea. Od pierwszego briefu po finalną koordynację na miejscu – zadbaliśmy o każdy detal, by uczestnicy mogli w pełni zanurzyć się w doświadczeniu, relacjach i dobrej energii.
Dzięki dwóm scenariuszom pogodowym wydarzenie przebiegło płynnie i bez stresu. W programie znalazły się m.in. warsztaty ceramiczne i upcyclingowe, sesje jogi, kolacje tematyczne oraz wieczór przy ognisku z muzyką na żywo.

Klient

The Coca-Cola Company oraz Coca-Cola HBC

Liczba uczestników

50+

Wyzwania

Współorganizacja różnorodnych aktywności

Współpraca z wieloma partnerami i marką

Koordynacja projektu od briefu po realizację

Przygotowanie dwóch scenariuszy pogodowych

Wyzwania

Stworzenie konceptu
spójnego z marką

Zaprojektowanie identyfikacji wizualnej wydarzenia i materiałów promocyjnych

Zaprojektowanie i wykonanie dekoracji

Całodniowe wyłączenie z ruchu ulicy w centrum miasta (koordynacja pozwoleń)

Koordynacja dostaw i montażu — w ścisłym centrum, z ograniczonym dostępem dla samochodów

Dbałość o bezpieczeństwo uczestników w otwartej, ogólnodostępnej przestrzeni

Organizacja zadaszenia na wypadek deszczu w przestrzeni publicznej

Zaprojektowanie i wykonanie dekoracji

Ugoszczenie ponad 1000 osób słonymi i słodkimi daniami

Pełna dokumentacja wydarzenia: 
foto i video

Lekko w naturze

Przejdź do case study

event plenerowy